Sıkça Sorulan Sorular

Neden Seç bayisi olmalıyım ?

Bir işletmenin ticari faaliyetini tek başına güçlü ve verimli sürdürebilme şansı; yoğun rekabet, artan maliyetler, kalifiye eleman bulma zorluğu, vb. nedenlerden dolayı her geçen gün daha da zorlaşmaktadır. Bizim Toptan satış Mağazaları SEÇ Market iş modeli, bayimizin var olan ve/veya yeni açacağı mağazalarda standart kurumsal kimlik oluşturmasını, tek bir marka altında birleşerek satınalma gücünde ve rekabette öne çıkmasını sağlayacaktır.

Sisteme giriş bedeli, yıllık katkı payı ve isim hakkı bedeli alınıyor mu?

Seç Market bayi adaylarından belirli bir süre için herhangi bir giriş bedeli ve katkı payı alınmaz. Herhangi bir isim hakkı bedeli de yoktur.

Adayda olması gereken kriterler nelerdir?

Bu işi yapmaya istekli, girişimcilik ve liderlik özelliklerine sahip, gelişime açık, ekip yönetiminde tecrübeli ve sermaye yapısı yeterli, devlet ve finans kurumlarında ticaret yapmaya sicil engeli olmayan adaylar tercih edilmektedir.

Lokasyon da istediğiniz kriterleriniz var mı?

150 - 250 m2 satış alanına sahip, potansiyeli yüksek konumda, yaya trafiğinin yoğun olduğu lokasyonlarda düz giriş ve otopark alanı olması tercih edilen kriterlerdir.

Afiş ve insert basımı gibi reklam giderleri ücretli mi?

Hayır, afiş ve insert basımı gibi reklam giderleri ücretli değildir. Ürün katalogları ve afişleri düzenli olarak bayilere gönderilmektedir.

Lojistik için bedel alınıyor mu?

Sevkiyatların tamamı bedelsizdir, depo siparişleri bayi kapısına kadar gönderilir. Ancak Bizim Toptan Satış Mağazalari'ndan yapılacak alımlar için BTS mağazalarında teslim yapılmaktadır.

Siparişler nasıl veriliyor?

Bayi şifresi ile Seç Market portalı üzerinden sipariş verilebilir.

Yeni açılacak yada dönüşüm yapılacak mağazamda eski kasamı kullanabilirmiyim?

Kurulum yapılacak olan kasalar merkez ile bilgi alışverişi yapacağından  sistemimiz ile uyumlu olması gerekmektedir.

Yeni mağaza açılışlarında ne tür destekler veriyorsunuz?

Ürün yerleşim desteği ve mağazaya ekip gönderilir. Tabela ve reklam ekipmanları ücretsiz gönderilir. Afiş İnsert ve sevkiyat desteği verilir.

Dışarıdan alımı yapılan hangi ürün grupları vardır?

Meyve Sebze, Ekmek, Kontör, Gazete gibi ürün gamımızda bulunmayan ürün grupları şirket onayı dahilinde dışarıdan alınabilmektedir.

Sigara satışı var mıdır?

Evet, geçerli TAPDK belgesi olan bayilere satış yapılmaktadır.

Bizim Toptan Mağazalarının bayilere sağladığı avantajlar?

Frachise bayilere özel indirim katalogları, mağaza içi aktiviteler ile destek sağlanmaktadır.

Hangi malların iadesi yapılabilir?

Anlaşmalı plasiyer ürünlerimiz, onaylı kalite problemi olan ürünler, sevkiyat hasarlı ürünler ilgili süreç dahilinde iade alınmaktadır.

Sözleşme süreniz ne kadar?

3 yıl süreli sözleşme yapılır.

Kaç adet personel gerekmektedir?

Mağazanın büyüklüğüne çalışma saatlerine ve iş yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

Mağaza çalışma saatleri nasıl?

Mağazanın mevcut konumuna göre sabit olması şartı ile değişiklik gösterebilir.

Portföyünüzde kaç çeşit ürün yer almaktadır ?

Yaklaşık ~2.000 çeşit ürün portföyümüzde yer almaktadır.

Ödemeler nasıl yapılmaktadır?

Kredi kartı , temlikli banka posları ve havalelerle ödeme yapılabilir. Ayrıca Bizim toptan mağazalarından NAKİT ödeme de yapılabilir.